| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Czy chodzisz/chodziłeś do szkoły muzycznej |
| Tak |
|
10% |
[ 3 ] |
| Nie |
|
90% |
[ 27 ] |
|
| Wszystkich Głosów : 30 |
|
| Autor |
Wiadomość |
Smar ~user

|
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 11:00 Temat wpisu: |
|
|
ale z tymi 30 zł to prawda uczyłęm sie u kolegi mojego wójka _________________ Nie czas na pisanie durnych postów, czas ciąć metal i krzesać iskry. |
|
|
|
|
|
|
zupa ~user

Dołączył: 26 Mar 2006 Wpisów: 324 Miasto: Łódź Kapela: Testowy
|
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 6:17 Temat wpisu: |
|
|
Chodziłem przez rok na zajęcia z keyboardu, ale to jak byłem jeszcze w podstawówce Co do gitary to jestem samoukiem.
Trochę zazdroszczę dzieciakom które uczą się od 10 roku grać na gitarze w szkole muzycznej - po paru latach ładnie muszą zapieprzać... Moja siostra jest w pierwszej podstawówki (od rana zwykła szkoła, po południu muzyczna) i po roku gry naprawdę daje rade. A przecież to dopiero 8 letnie dziecko  |
|
|
|
|
|
|
Smar ~user

|
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 7:47 Temat wpisu: |
|
|
tylko że takie dzieci maja wiecej czasu bo w szkole nie siedza dłużej jak 13 _________________ Nie czas na pisanie durnych postów, czas ciąć metal i krzesać iskry. |
|
|
|
|
|
|
;..;Lunatyk;..; ~user

|
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 7:49 Temat wpisu: |
|
|
No własnie. Tez tak chce. Godzina 13 i w domku na gitarce przez reszte dnia... Ech... No ale cóż. Starośc nie radość....  _________________
 |
|
|
|
|
|
|
torm ~user

Wysłany: Sro Maj 23, 2007 9:05 Temat wpisu: |
|
|
| zupa napisało: | Trochę zazdroszczę dzieciakom które uczą się od 10 roku grać na gitarze w szkole muzycznej - po paru latach ładnie muszą zapieprzać... Moja siostra jest w pierwszej podstawówki (od rana zwykła szkoła, po południu muzyczna) i po roku gry naprawdę daje rade. A przecież to dopiero 8 letnie dziecko  |