|
| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Juhas +Redaktor
Dołączył: 20 Lut 2007 Wpisów: 349 Miasto: Łódź Kapela: Neurotic
|
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 4:28 Temat wpisu: |
|
|
| dredzik napisało: | No rozumie...moim zdanie pierwsza opcja bedzie lepsza...Na jakiej zasadzie dzala to radio z last.fm. wrzucasz do servera utworki, czy np: odpalasz ten program tworzysz radio i my sluchamy..a jesli wylaczysz kompa nadal bedze radio dzialac?
Pytam sie bo z tym programem nie mialem doczyniena |
Nie tworzyłem nigdy radia, tylko słuchałem z programu. Jednak wszystko na bank jest na serwerach last.fm, więc nawet możesz młotkiem kompa rozwalić, a i tak będzie działało
Moim zdaniem program osobny mógłby być lepszym rozwiązaniem, bo:
1. Nie trzeba wchodzić na stronę, żeby słuchać
2. W związku z tym, można słuchać non-stop
Minusy:
1. Trza ściągnąć i zainstalować program.
Jeśli chodzi o kwestie napisania, to mógłbym się tego podjąć(jestem programistą Delphi), jednak tu trzebaby było streamować wszystko, a tym się jeszcze nigdy nie bawiłem  _________________ Cóż to za impreza była, że się zebra urodziła? |
|
|
|
|
|
|
dredzik ~user

|
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 5:12 Temat wpisu: |
|
|
No napisasnie kodu zrodlowego troche by potrwalo...do tego szata graficzna...czy warto poswiecic tyle czasu? nie lepiej zeby muzyka leciala w tle forum, zeby juz nie pobierac zadnych programikow. tym co by muzyka sie nie podobala zawsze by mogli wylaczyc, lub przyciszyc _________________ Z dokładnością atomowej sekundy globalnej
Wyruszyliśmy ratować świat |
|
|
|
|
|
|
Juhas +Redaktor
|
Wysłany: Czw Maj 29, 2008 9:11 Temat wpisu: |
|
|
| dredzik napisało: | No napisasnie kodu zrodlowego troche by potrwalo...do tego szata graficzna...czy warto poswiecic tyle czasu? nie lepiej zeby muzyka leciala w tle forum, zeby juz nie pobierac zadnych programikow. tym co by muzyka sie nie podobala zawsze by mogli wylaczyc, lub przyciszyc |