Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Pomocy z wyborem gitary ;)

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Gitara » Gitary
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bob
~user

Wpisów: 3
WpisWysłany: Czw Gru 27, 2007 12:04    Temat wpisu: Pomocy z wyborem gitary ;)  Zacytuj zaznaczone      

Wieęęć tak.... gram sobie od jakiegoś roku na gitarce Mensfeld Fingertip, ale to jednak nie to brzmienie jakie by mi odpowiadało, na dodatek na humbuckerze gitara strasznie trzeszczy... zastanawialem się nad czymś gibsonowskim i trafiłem na Epiphone Les Paul Special II, ale tutaj spotkałem się już z różnymi opiniami, nie mam za dużo kasy do przeznaczenia na gitare, myśle, że coś koło 500-600zł, myslałem też nad jakimś Cort'em albo Washburnem, ale jednak coś ciągnie mnie do LP.

Gitara slużyłaby do grania rock'a, w klimacie Motorhead / AC/DC itp.

Jakieś porady? Miał ktoś z Was styczność z Epiphone Les Paul Special II? Z tego co słyszalem, to Epiphone robi raczej dobry sprzęt, nie wiem tylko jak z tym z tej półki sprzętowej,
Ogląda profil użytkownika   
Saddam89
~user

Wpisów: 15
Miasto: Kolbuszowa
WpisWysłany: Czw Gru 27, 2007 4:58    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Za tą cenę trudno będzie Ci znaleźć coś GIBSON’owskiego Very Happy ale jeśli chodzi SECIAL’a II to nie jest to dobre wiosło. Nie oszukujmy się… za 500zl nie da się kupić dobrej nowej gitary. Ja polecam cos używanego;) naprawdę czasem można kupić wspaniałą gitarę i to w dobrej cenie. Może jakiegoś LP studio?? To już fajne wiosło, które jakby dobrze poszukał znalazłoby się za ta cenę. Ale z drugiej ręki!! Wiem, że nie chętnie młodzi gitarzyści kupują używany sprzęt. Bo sam nie chciałem używanej, ale się przemogłem i kupiłem super wyglądającą gitarze za dobre pieniądze.
+Redaktor

Wpisów: 410
Miasto: Łódź
Kapela: Neurotic
WpisWysłany: Czw Gru 27, 2007 6:32    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone