Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Kupno gitary basowej do 800zł

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Gitara Basowa » Basówki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Minias
~user

Wpisów: 2
WpisWysłany: Nie Lis 26, 2006 8:16    Temat wpisu: Kupno gitary basowej do 800zł  Zacytuj zaznaczone      

Witam.
Ostatnio się przymierzam do kupna gitary basowej, niestety są dwa minusy tego postanowienia:
- musze sie zmiescic w kwocie 800zł
- dobrze by było, gdyby kupiona gitara była dla osób leworęcznych (a odniosłem wrażenie, że gitary dla osób leworecznych sa ciut drozsze i o wiele bardziej trudno dostępne).

A że nie znam się zbytnio na firmach (choć sie naczytałem, że Cort i Washburn robią te tańsze gitary b. dobrze) prosiłbym, byście polecili mi jakieś wiosło na początek Smile

Z góry dzięki,
M.

ps. chyba nie złamałem żadnego pkt. regulaminu ;P?

~user

Wpisów: 129
Miasto: Puławy
Kapela: Red Town
Solówki: 2
WpisWysłany: Pon Lis 27, 2006 6:12    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone      

Ja się zbytnio na basófkach nie znam, "grałem" na jednym Corcie u kumpla, ale żeby coś polecać to niestety nie umiem Mogę jedynie podać linki do gitar w tym przedziale cenowym w moim ulubionym sklepie int. BigBeat:

1) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=1308
2) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=1313
3) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=4982
4) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=2590
5) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=1815
6) http://bigbeat.pl/product_info.php?cPath=36_40&products_id=899

Zawsze tez mozesz kupic uzywaną
i jak kupisz to pochwal się nowym nabytkiem.

Wpisów: 97
Miasto: Kalisz
Kapela: The Removal Machine
WpisWysłany: Pią Gru 01, 2006 4:33    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone