| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Mr W ~user
|
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 3:34 Temat wpisu: Za stary na gitare? |
|
|
| Mam 17 lat. Czy to nie za dużo by zaczynać grę na elektryku? |
|
|
|
|
|
|
8ystry ~user

|
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 3:35 Temat wpisu: |
|
|
no co ty!! ja w listopadzie kończę 18 a gram od roku dopiero i co? niedawno znalazł się zespół i zaczynamy koncertować  _________________
 |
|
|
|
|
|
|
Mr W ~user
|
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 3:42 Temat wpisu: |
|
|
A miałeś wcześniej jakieś doświadczenie? Bo moje to tylko 0,5 roku z jakimś kiepskim klasycznym wiosłem
I jeśli warto to jaką gitarkę mogli byście polecić noobkowi na początku nauki?
Cena to tak do 700zł albo taniej jeśli coś ciekawego, albowiem nie wiem, czy mnie to wkręci i nie chciałbym wydawać zbyt dużo kasy na początek . |
|
|
|
|
|
|
torm ~user

Wysłany: Pią Cze 01, 2007 4:24 Temat wpisu: |
|
|
nigdy sie nie jest za starym na nauke, spotkalem kiedys osobe ktora miala 70 lat z kawalkiem i sie zaczela uczyc grac na gitarze.
Do 700 zł polecam ci kupic akustyka/elektroakustyka. Gitarze akustycznej jest blizej do elektryka ale nie bedziesz musial wydawac jeszcze hajsu na wzmacniacz, ktory troche kosztuje Nie bedzie ci rowniez tak szkoda wydanych pieniedzy jesli nie poczujesz tego klimatu. |
|
|
|
|
|
|
Kisioł ~user

|
Wysłany: Pią Cze 01, 2007 11:00 Temat wpisu: |
|
|
To nawet lepiej, w zaawansowanym wieku ma się więcej czasu na naukę, a jeszcze więcej jak się dodatkowo jest kawalerem.  _________________ Ten post posiada atest PZH
Był testowany na zwierzętach |
|
|
|
|
|
|
Mr W ~user
|
Wysłany: Sob Cze 02, 2007 8:00 Temat wpisu: |
|
|
No ja ma 17 lat, wiec jeszcze jestem kawalerem
Ale ja bym się jednak uparł przy elektryku, akustyk mnie nie ciągnie  |
|
|
|
|
|
|
paciorek ~user

|
Wysłany: Sob Cze 02, 2007 8:19 Temat wpisu: |
|
|
Mr W 17 lat to idealny wiek.