Portal poświęcony młodym zespołom muzycznym » forum muzyczne, gitara, gitara basowa, perkusja, klawisze
Login:
Pass:
Jak podłączyć keyboard-a - POMOCY !!!

Napisz nowy temat   {L_POST_REPLY_TOPIC}    Forum » Klawisze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karbi11
~user

Wpisów: 3
WpisWysłany: Sro Maj 14, 2008 5:00    Temat wpisu: Jak podłączyć keyboard-a - POMOCY !!!  Zacytuj zaznaczone      

Witam !!!!
Potrzebuje kogoś mądrego kto jest mi w stanie podpowiedzieć parę rzeczy w kwestii mojego keyboard-a, muszę przyznać że jestem w tym zielony. Posiadam CASIO CT-700 ( wejście MIDI aut/in ) i zwykłego laptopa ( bez portu gier ) tylko USB. Moje pytania to:
- jakim kablem spiąć kompa z klawiszami ??
- czy po podłączeniu będę mógł zapisywać to co zagram keyboard-em w postaci cyfrowego zapisu nutowego na komputerze ???
- czy mogę użyć programów np. takich jak "piano & keyboard workshop 2nd edition" który posiadam, do nauki gry przy użyciu keybord-a oczywiście !!!??? ( bo stukanie myszą w wirtualną klawiaturę odpada )
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Wszelkie inne rady również mile widziane.

Pozdrawiam Piter
Ogląda profil użytkownika   
SadaM
+Redaktor

Wpisów: 551
Miasto: Zgierz
Kapela: Northern Lights
Solówki: 3
WpisWysłany: Sro Maj 14, 2008 10:01    Temat wpisu:  Zacytuj zaznaczone